preloader
blog post

Διαχείριση εγγράφων ακινήτων με το Breek.gr 2.3 - The Documents Plus Update

author image

Μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του Breek.gr στην έκδοση 2.2 και ως μία ακόμη βελτίωση της εφαρμογής με βάση τις συζητήσεις με μέλη της πλατφόρμας μας, από σήμερα η έκδοση 2.3 είναι διαθέσιμη.

Breek.gr v2.3: The Documents Plus Update

Η έκδοση 2.3 του Breek.gr επεκτείνει τις βελτιώσεις του υποσυστήματος διαχείρισης εγγράφων της έκδοσης 2.2 (“The Documents Update”) στα συνημμένα έγγραφα όλων των καταχωρίσεων: ακίνητα (μονοκατοικίες και διαμερίσματα), κτίρια και συγκροτήματα, εργασίες, οικονομικές συναλλαγές, μισθώσεις και παραχωρήσεις, και επαφές, όπως και στη σελίδα του προφίλ σου. Το αναβαθμισμένο υποσύστημα προσφέρει τις εξής λειτουργίες:

1. Νέα ενότητα «Έγγραφα»

Ενότητα «Έγγραφα» στο Breek.gr

Νέα ενότητα Έγγραφα στην πλευρική μπάρα πλοήγησης, με εμφάνιση λίστας όλων των εγγράφων στα οποία έχεις πρόσβαση ανάλογα με τον ρόλο σου σε σχέση με το ακίνητο με το οποίο συσχετίζεται το έγγραφο. Είναι διαθέσιμη πληθώρα επιλογών, φίλτρων, και πεδίο αναζήτησης με κείμενο, ώστε να βρίσκεις εύκολα τα έγγραφα που αναζητείς με βάση την ημερομηνία μεταφόρτωσης, την κατηγορία και υποκατηγορία, και το όνομα του αρχείου.

2. Ενοποιημένη διαχείριση εγγράφων

Ενοποιημένη διαχείριση εγγράφων στο Breek.gr

Ενοποιημένη διαχείριση εγγράφων για όλους τους τύπους καταχώρισης, με δυνατότητα μεταφόρτωσης, κατηγοριοποίησης και επιλογής κανόνων πρόσβασης σε πολλαπλά έγγραφα με μία κίνηση.

Μεταφόρτωση εγγράφων στο Breek.gr

Επίσης: πλέον, κάθε έγγραφο στο Breek.gr μπορεί να χαρακτηριστεί με ημερομηνία ισχύος ή/και λήξης/προθεσμίας. Σύμφωνα με τις επιλογές σου στην ενότητα «Ειδοποιήσεις / Έγγραφο που λήγει» της σελίδας Ρυθμίσεις , το Breek.gr θα δημιουργήσει ειδοποίηση εντός της εφαρμογής και, εφόσον έχει επιλέξει λήψη ειδοποιήσεων με email, θα σου στείλει και email Χ ημέρες πριν τη λήξη του εγγράφου.

3. Νέο σύστημα ταξινόμησης εγγράφων

Ανανεωμένη λίστα κατηγοριών και υποκατηγοριών τους για καθαρότερη ταξινόμηση εγγράφων. Η κατηγορία αντιστοιχεί στον τύπο του εγγράφου (π.χ., συμβόλαια και συμφωνητικά, τιμολόγια και λογαριασμοί υπηρεσιών, πιστοποιητικά, φόροι, κοκ.), και η υποκατηγορία πιο συγκεκριμένα το είδος του εγγράφου εντός της κατηγορίας (π.χ. αντίστοιχα: μισθωτήριο συμβόλαιο, καταθετήριο, Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης, φόρος ακίνητης περιουσίας, κοκ.).

Τα έγγραφα που είχες ανεβάσει έχουν αυτόματα κατηγοριοποιηθεί στην κοντινότερη κατηγορία/υποκατηγορία της παλαιότερης μεθόδου. Η λίστα κατηγοριών και υποκατηγοριών τους είναι ήδη εκτενής, αλλά: αν δεις ότι λείπει κάποια κατηγορία/υποκατηγορία, η ομάδα μας μπορεί να την υλοποιήσει άμεσα. Η νέα μέθοδος ταξινόμησης είναι όχι μόνο πιο ευνόητη αλλά έχει επίσης δοκιμαστεί με τις επερχόμενες λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης του Breek.gr για την αυτόματη ταξινόμηση, και την αυτόματη περιγραφή και δημιουργία περιγραφικού τίτλου για τα συνημμένα έγγραφα ακινήτων της βαθμίδας Monitor , ώστε να βρίσκεις ακόμη πιο γρήγορα αυτό που ψάχνεις, χωρίς καν να χρειαστεί να ανοίξεις το αρχείο ή την προεπισκόπησή του (ισχύει για αρχεία PDF, DOC/DOCX, ODT). Βλ. παρακάτω για περισσότερες πληροφορίες.

4. Δυνατότητα σύνοψης εγγράφου

Δυνατότητα σύνοψης για το κάθε έγγραφο στα Ελληνικά και Αγγλικά, δηλαδή καταχώρισης τίτλου και συνοπτικής περιγραφής, στοιχεία που χρησιμοποιούνται κατά την αναζήτηση εγγράφων με ελεύθερο κείμενο στην υπο-ενότητα Έγγραφα της κάθε καταχώρισης, και στη νέα κεντρική ενότητα Έγγραφα .

5. Προεπισκόπηση εγγράφων παντού

Προεπισκόπηση εικόνων σε μορφή JPG και PNG και της πρώτης σελίδας εγγράφου PDF με πλακίδιο στο παράθυρο προεπισκόπησης του εγγράφου, και σύνδεσμος επιτόπου μεταφόρτωσης ή ανοίγματος σε νέο παράθυρο φυλλομετρητή (browser). Όπου υπάρχει σχετικό έγγραφο, μπορείς να δεις τα στοιχεία του άμεσα, είτε ψάχνεις είτε το επιλέγεις για αντιστοίχηση με κάποιο πεδίο μιας καταχώρισης.

6. Σελίδα προβολής και επεξεργασίας στοιχείων εγγράφου

Προβολή όλων των στοιχείων του κάθε εγγράφου σε δική του σελίδα, και δυνατότητα μεταβολής τους, διαβαθμισμένη με βάση τον ρόλο του χρήστη και τους κανόνες πρόσβασης που ορίζει το μέλος που ανέβασε το έγγραφο (βλ. παραπάνω). Όπως κάθε καταχώριση στο Breek.gr, έτσι και κάθε έγγραφο αποκτά δικό του μοναδικό κωδικό καταχώρισης με 26 χαρακτήρες· π.χ. 01jweevftbkppjaxf0b0zzvmpq, από τον οποίο οι δέκα πρώτοι χαρακτήρες (π.χ., αντίστοιχα, 01JW-EEV-FTB) εμφανίζονται ως “ΜΑΡΚ” (Μοναδικός Αριθμός Καταχώρισης) στη σελίδα του εγγράφου.

7. Λεπτομερείς κανόνες πρόσβασης ανά έγγραφο

Εκτενείς δυνατότητες λεπτομερούς καταχώρισης κανόνων πρόσβασης ανά έγγραφο. Κατά τη μεταφόρτωσή του μπορείς να επιλέξεις αν το έγγραφο θα είναι προσβάσιμο α) μόνο για εσένα, β) για τον διαχειριστή και τους μελλοντικούς διαχειριστές, γ) όπως (β) αλλά και για τους ιδιοκτήτες του ακινήτου, δ) όπως (γ) αλλά και για τους ενοίκους του ακινήτου.

Επεξεργασία κανόνων πρόσβασης εγγράφου στο Breek.gr

Μετά τη μεταφόρτωση του εγγράφου, εφόσον διαθέτεις πρόσβαση για μεταβολές του, μπορείς στη σελίδα του (βλ. (6)) να επιλέξεις λεπτομερώς του κανόνες πρόσβασης για κάθε ρόλο χρήστη σχετικό με το ακίνητο με το οποίο εν τέλει σχετίζεται το έγγραφο: α) καμία πρόσβαση, β) μπορεί να δει και να κατεβάσει το έγγραφο, γ) μπορεί επίσης να επεξεργαστεί τις ιδιότητες του εγγράφου (ταξινόμηση, σύνοψη, ισχύ και λήξη), και δ) μπορεί επίσης να διαγράψει το έγγραφο.

6. Αντιστοίχιση εγγράφων με κύρια πεδία

Χάρη στο νέο αυτό υποσύστημα είναι πλέον εφικτό σε συγκεκριμένους τύπους καταχωρίσεων να επιλέξεις ένα ή περισσότερα έγγραφα από τα συνημμένα της καταχώρησης, ώστε να έχεις γρήγορη πρόσβαση σε αυτά. Συγκεκριμένα:

  • Στην υπο-ενότητα Διαχείριση της σελίδας του ακινήτου μπορείς να επιλέξεις το συμβόλαιο διαχείρισής του και τυχόν προσαρτήματα.
  • Στη νέα υπο-ενότητα Ηλεκτρονική Ταυτότητα Ακινήτου της σελίδας του ακινήτου μπορείς να επιλέξεις δικαιολογητικά και άλλα σχετικά έγγραφα.
  • Στη σελίδα της μίσθωσης/παραχώρησης μπορείς να επιλέξεις α) το μισθωτήριο συμβόλαιο και τυχόν προσαρτήματα, β) συστατικές επιστολές των ενοίκων, και γ) αποδεικτικά εισοδήματος των ενοίκων.

Περαιτέρω βελτιώσεις

Όπως σε κάθε αναβάθμιση του Breek.gr, έτσι και στην έκδοση 2.3 έχουμε υλοποιήσει περαιτέρω λειτουργίες και βελτιώσεις, στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης του λογισμικού, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στη ροή εργασιών των μελών μας.

Ανάλυση οικονομικής κατάστασης και για μισθώσεις/παραχωρήσεις

Η υπάρχουσα λειτουργία του “ledger” (της έκδοσης 2.1 “The Ledger Update” ) επεκτείνεται πλέον και στις μισθώσεις/παραχωρήσεις. Μπορείς πλέον να αντιστοιχίσεις οικονομικές συναλλαγές με μίσθωση/παραχώρηση και να δεις την ανάλυση οικονομικής κατάστασής της, σα να είναι ξεχωριστός λογαριασμός σε υποσύστημα e-banking, καθώς και να εξάγεις τη λίστα των οικονομικών συναλλαγών της σε αρχείο CSV και XLSX. Παραμένει η δυνατότητα ανάλυσης οικονομικής κατάστασης κάθε ακινήτου, πλέον με δυνατότητα εφαρμογής φίλτρων για εξαίρεση ή συνυπολογισμό των οικονομικών συναλλαγών των μισθώσεων/παραχωρήσεων αυτού εντός της επιλεγμένης χρονικής περιόδου.

Νέα ενότητα: Ηλεκτρονική Ταυτότητα Ακινήτου

Χάρη στο νέο υποσύστημα διαχείρισης εγγράφων, ο ψηφιακός φάκελος ακινήτου διαθέτει τη νέα ενότητα Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου στην καρτέλα Διαχείριση. Αφού ανεβάσεις έγγραφα και τα κατηγοριοποιήσεις (π.χ., αναφορά, πιστοποιητικό, άδεια, κάτοψη, στατική μελέτη, κτλ.), μπορείς να τα επιλέξεις στο παράθυρο επεξεργασίας της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου, ώστε σταδιακά να ολοκληρώσεις το σύνολο των απαραίτητων δικαιολογητικών. Σε κάθε πεδίο του απαραίτητου δικαιολογητικού, αλλά και στο πεδίο για το πιστοποιητικό της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου, μπορείς να επιλέξεις ένα ή περισσότερα έγγραφα.

Επεξεργασία Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Ακινήτου στο Breek.gr

Πέραν από την υπάρχουσα δυνατότητα καταχώρισης του ΚΑΕΚ, υποστηρίζεται πλέον και η καταχώριση του ΑΤΑΚ. Μπορείς επίσης να καταχωρίσεις και τον ΑΜΑ (Αριθμός Μητρώου Ακινήτου), σε περίπτωση που αξιοποιείς το ακίνητο με βραχυπρόθεσμες μισθώσεις μέσω κάποιας πλατφόρμας όπως AirBnB, Booking.com, κοκ.

Υπο-ενότητες στον ψηφιακό φάκελο ακινήτου

Η σελίδα του ψηφιακού φακέλου του ακινήτου βελτιώθηκε ώστε ανάλογα με τον ρόλο σου να βλέπεις τα σημαντικότερα στοιχεία. Έτσι, χωρίζεται πλέον σε υπο-ενότητες:

  • Διαχείριση: στοιχεία που ενδιαφέρουν κυρίως τον διαχειριστή, όπως το συμβόλαιο διαχείρισης, η λίστα των ιδιοκτητών (μέλη του Breek.gr ή λίστα επαφών χωρίς αντιστοίχιση με μέλος, σύμφωνα με τις βελτιώσεις της έκδοσης 2.0 ), σημειώσεις, στοιχεία Ηλεκτρονικής Ταυτότητα Κτιρίου, μέσα πρόσβασης (κλειδιά, κάρτες και κονκάρδες με RFID), η ενεργός μίσθωση/παραχώρηση και οι ενεργές εργασίες του ακινήτου.
  • Ακίνητο: στοιχεία που περιγράφουν το ακίνητο, όπως η διεύθυνσή του και η θέση του στον χάρτη, φωτογραφίες, γενικές πληροφορίες (όροφος, εμβαδόν, κτλ.), χώροι, και στοιχεία προσβασιμότητας (ανελκυστήρας, κλιμακοστάσιο, κτλ.).
  • Έγγραφα: λίστα των εγγράφων του ακινήτου με υποστήριξη όλων των νέων λειτουργιών του αναβαθμισμένου υποσυστήματος διαχείρισης εγγράφων.
  • Αντικείμενα: λίστα των αντικειμένων και του εξοπλισμού του ακινήτου (κλιματιστικά, έπιπλα, κτλ.)
  • Ενέργεια: πληροφορίες για την ενεργειακή παροχή, κλάση, και θέρμανση του ακινήτου, και στοιχεία μετρητών κατανάλωσης ρεύματος, φυσικού αερίου και ύδρευσης, όπως και πρόσβαση στις αντίστοιχες μετρήσεις, με ή χωρίς φωτογραφική τεκμηρίωση.

Η πρόσβαση σε κάθε καρτέλα, καθώς και η δυνατότητα μεταβολών των στοιχείων της είναι διαβαθμισμένα με βάση τον ρόλο του μέλους κατά την προσπέλαση της.

Ρύθμιση και ένδειξη παρουσίας

Η νέα ρύθμιση Ένδειξη παρουσίας στη σελίδα Ρυθμίσεις (απ-)ενεργοποιεί το αν οι επαφές σου βλέπουν το αν ήσουν δραστήριος στο Breek.gr τα τελευταία 15 λεπτά. Η ένδειξη αυτή εμφανίζεται δίπλα στη φωτογραφία του προφίλ σου ως πράσινη τελεία. Έτσι μπορείς ως διαχειριστής να γνωρίζεις αν ένας ένοικος ή ιδιοκτήτης είναι online στο Breek.gr, και έτσι κατά πάσα πιθανότητα διαθέσιμος για τηλεφωνική συνομιλία. Όπως πάντα, η σελίδα της επαφής αλλά και η γραμμή της στην ενότητα Επαφές προσφέρει έτοιμο πλήκτρο κλήσης του καταχωρημένου τηλεφώνου της (αν είσαι στο Breek.gr από το κινητό σου).

Επερχόμενες αναβαθμίσεις

Η συνεχής βελτίωση του Breek.gr σύμφωνα με τις ανάγκες των μελών μας και τις ανάγκες της εκκολαπτόμενης ελληνικής αγοράς υπηρεσιών διαχείρισης ακινήτων αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της ομάδας μας. Η συμμετοχή μας με περίπτερο στην έκθεση Premium Real Estate Expo 2025 μας έδωσε επίσης πολλές θετικές ενδείξεις ότι το Breek.gr είναι ήδη πληρέστατο σε λειτουργίες για παραγωγική χρήση, και επικύρωσε τα σχέδιά μας για τη συνεχή βελτίωση και για την υλοποίηση νέων λειτουργιών.

Επίσης, ένα χρόνο μετά την γενική διαθεσιμότητα του Breek.gr, α αυξανόμενος αριθμός των μελών μας και ειδικά η πρόσφατη συνεργασία μας με την ABIAN Property Management Services για τη διαχείριση τριψήφιου αριθμού ακινήτων με το Breek.gr συνεχίζουν να τροφοδοτούν την ομάδα μας με ιδεές και προτάσεις.

Συνεχίζουμε έτσι την ανάπτυξη με το εξής “roadmap”, σύμφωνα με το οποίο ως ενεργό μέλος του Breek.gr θα δεις νέα πακέτα λειτουργιών με απόσταση ενός ή δύο μηνών εντός του 2025. Ενδεικτικά, μερικές από τα επερχόμενα πακέτα:

  • Λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης για τη διαχείριση και ανεύρεση εγγράφων με ακόμη λιγότερο κόπο.
  • Επέκταση του υποσυστήματος οικονομικών συναλλαγών με διπλογραφική καταγραφή, ταξινόμηση και αντιστοίχιση με την ταξινόμηση των εργασιών, και προβολή γραφημάτων στη σελίδα ανάλυσης οικονομικής κατάστασης ακινήτου/μίσθωσης/εργασίας.
  • Κεντρική διαχείριση αντικειμένων όλων των ακινήτων στα οποία έχεις πρόσβαση, με χρήση του νέου υποσυστήματος διαχείρισης εγγράφων για φωτογραφίες τεκμηρίωσης της κατάστασής τους, στοιχεία που τα ταυτοποιούν, εγγυήσεις και εγχειρίδια χρήσης (π.χ., για κλιματιστικά και άλλες συσκευές).
  • Βελτιωμένο υποσύστημα διαχείρισης εργασιών με δυνατότητα ανάθεσης σε επαφή σου.

Ως μέλος του Breek.gr με μεγάλο αριθμό ακινήτων υπό διαχείριση αποκτάς τη δυνατότητα επιρροής του πλάνου μας.

Τεχνητή Νοημοσύνη και Breek.gr

Η ομάδα μας αυτόν τον καιρό δοκιμάζει και βελτιώνει τις επερχόμενες λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης για την αυτόματη περίληψη και τιτλοδότηση εγγράφων στα Ελληνικά και Αγγλικά, ώστε να μη χρειάζεται καν να περιγράφεις και να τιτλοδοτείς το κάθε έγγραφο με το χέρι. Για παράδειγμα, η μεταφόρτωση ενός λογαριασμού ρεύματος αυτόματα εξάγει τίτλο (π.χ. “Λογαριασμός ρεύματος NRG για το μήνα Μάιο 2025”) και περιγραφή με τα στοιχεία τα οποία το LLM (μεγάλο γλωσσικό μοντέλο) το οποίο χρησιμοποιούμε θεωρεί πιο καίρια· για παράδειγμα: κατανάλωση σε κιλοβατώρες, προθεσμία εξόφλησης, κωδικός RF για πληρωμή με το σύστημα ΔΙΑΣ, κοκ.

Oι επισκέπτες του περιπτέρου μας στην έκθεση Premium Real Estate Expo 2025 είχαν τη δυνατότητα να δουν ένα “tech preview” και εντυπωσιάστηκαν. Οι λειτουργίες αυτές τρέχουν σε δική μας υποδομή της RENT21 Ι.Κ.Ε., ώστε να μην διαρρέουν προσωπικά δεδομένα σε υπηρεσίες τρίτων όπως Google Gemini, OpenAI ChatGPT κτλ. Περισσότερα για αυτές τις λειτουργίες σε μια από τις επόμενες αναβαθμίσεις.

Τι δεν έχει αλλάξει, και τι δε θα αλλάξει

Με αυτές τις τρέχουσες και επερχόμενες βελτιώσεις/αναβαθμίσεις, και πολλές ακόμη τις οποίες υλοποιούμε στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης, οι τρεις ακρογωνιαίοι λίθοι του Breek.gr παραμένουν σταθεροί.

1. Πλούσια λειτουργικότητα για τη διαχείριση ακινήτων στην Ελλάδα

Ψηφιακός φάκελος ακινήτου , ανάθεση σε διαχειριστή , παροχές, μετρητές, και καταναλώσεις , έγγραφα, έντυπα, και πολυμέσα , μισθώσεις και παραχωρήσεις , έσοδα, έξοδα, και πληρωμές , εργασίες και αιτήματα , οικοσκευή, απογραφή, και εγγυήσεις , ομαδοποίηση σε κτίρια και συγκροτήματα , ειδοποιήσεις και υπενθυμίσεις .

Όλες αυτές οι λειτουργικότητες παραμένουν ενεργές και διαθέσιμες ανάλογα με τη συνδρομητική βαθμίδα του εκάστοτε ακινήτου (Capture ή Monitor ), βελτιωμένες για μεγαλύτερη ευχρηστία.

2. Φιλικό περιβάλλον εργασίας

Μέριμνα μας είναι να κάνουμε την επαγγελματική ζωή του διαχειριστή ευκολότερη, και την πρόσβαση ιδιοκτητών και ενοίκων σε καίριες πληροφορίες των ακινήτων και των μισθώσεών τους αμεσότερη από το να στέλνουν email ή μηνύματα, ή να παίρνουν τηλέφωνο για το κάθε τι.

Το περιβάλλον εργασίας του Breek.gr σχεδιάστηκε από τη μηδέν με βάση την έρευνα αγοράς της ομάδας του Breek.gr με διακεκριμένους επαγγελματίες και εταιρείες διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα. Λειτουργεί εξίσου καλά από την οθόνη ενός iPad ως μια οθόνη με ανάλυση 4K.

3. Προσιτό και ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο

Όταν το Breek.gr 1.0 έγινε ευρέως διαθέσιμο για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2024, το μοναδικό συνδρομητικό μοντέλο ήταν ανά ακίνητο .

Έκτοτε, και δίνοντας προσοχή στις ανάγκες της αγοράς, δημιουργήσαμε και πλέον προσφέρουμε ως εναλλακτική το συνδρομητικό μοντέλο ανά χρήστη . Το τελευταίο προσφέρει σημαντικά οικονομικά πλεονεκτήματα σε διαχειριστές μεγαλύτερων χαρτοφυλακίων.

Ο στόχος μας παραμένει ίδιος: το επιμερισμένο μηνιαίο κόστος μιας συνδρομής στο Breek.gr για έναν διαχειριστή να «εξαφανίζεται» μέσα στο εισόδημα του διαχειριστή από κάθε ακίνητο, είτε η χρέωση των υπηρεσιών του προς τον ιδιοκτήτη είναι ποσοστιαία επί του μισθώματος (με βάση τη γνώση της αγοράς) είτε κατ’απόλυτη τιμή (τυπικά, πολλές φορές μεγαλύτερη από τη μηνιαία συνδρομή για το ακίνητο στο Breek.gr).

4. Συνεχής βελτίωση

Ο τομέας των υπηρεσιών διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα είναι πραγματικά εκκολαπτόμενος, και παρά την εκτενέστατη έρευνα αγοράς που η ομάδα μας διενέργησε από το 2021, οι ανάγκες και η προτεραιότητά τους μεταβάλλονται. Το Breek.gr αποτελεί όχι ένα λογισμικό «βαρύ» και υλοποιημένο από μια αργοκίνητη ομάδα, αλλά την αιχμή του δόρατος των μελών μας για να καταπολεμήσουν την πολυπλοκότητα και τον διασκορπισμό που χαρακτηρίζει την επαγγελματική δραστηριότητά τους, ώστε να μπορέσουν να αυξήσουν ραγδαία το μέγεθος του χαρτοφυλακίου των ακινήτων που διαχειρίζονται, με προσοδοφόρο τρόπο και επαγγελματισμό.

Έτσι είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ιδέες και προτάσεις για την υλοποίηση βελτιώσεων και νέων λειτουργιών, ώστε μαζί με τα μέλη μας να καθορίσουμε τη σημασία της επαγγελματικής διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό “profit center”.

Επόμενα βήματα

Αν είσαι ήδη μέλος του Breek.gr, σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη προς την ομάδα μας και θα δεχθούμε με ευχαρίστηση τις επισημάνσεις και προτάσεις βελτίωσης που έχεις. Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας στη διεύθυνση hello@breek.gr , ή με τηλεφώνημα ή μύνημα SMS, Viber ή Whatsapp στους αριθμούς που μπορείς να βρείς παρακάτω .

Αν δεν είσαι ήδη εγγεγραμένος στο Breek.gr, μην περιμένεις άλλο. Κάνε δωρεάν εγγραφή , επωφελήσου αυτόματα από τη δοκιμαστική συνδρομή Free 4/1 (χωρίς καμία υποχρέωση) και καταχώρισε έως και 5 ακίνητα με ευκολία, γνωρίζοντας ότι το Breek.gr είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σου για την απλοποίηση της διαχείρισης ακινήτων σε όλη την Ελλάδα.

Είτε είσαι είτε δεν είσαι ήδη μέλος: στις επόμενες ενημερώσεις του Breek.gr θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εφαρμογή. Ως μέλος όμως αποκτάς δυνατότητα ενημέρωσης για τις βελτιώσεις που έχουμε ήδη στο πλάνο για τους επόμενους 3-4 μήνες.

Περισσότερα νέα από την ομάδα μας, προσεχώς. Ως τότε, ευχόμαστε καλές δουλειές ως διαχειριστής ή ιδιοκτήτης μέλος του Breek.gr!

Σχετικά άρθρα

Δοκίμασε το Breek.gr δωρεάν

Δωρεάν εγγραφή ➜

Με την εγγραφή σου στο Breek.gr, ο λογαριασμός χρήστη σου Free 4/1 προσφέρει για ένα χρόνο τη δυνατότητα δωρεάν καταχώρισης πέντε ακινήτων, ένα εκ των οποίων με την πλήρη λειτουργικότητα διαχείρισης της βαθμίδας Monitor. Κάνε ένα test drive του Breek.gr τώρα και δες πώς θα σου λύσει τα χέρια!