preloader
blog post

Βελτιωμένη διαχείριση εργασιών με το Breek.gr 2.6 - The Work Update

author image

Φίλτατοι επαγγελματίες της διαχείρισης ακινήτων, γειά σας! Σήμερα κλείνουμε ένα έτος από την αναβάθμιση του Breek.gr στην έκδοση 2.0, και ταυτόχρονα ανακοινώνουμε τη διαθεσιμότητα της έκτης αναβάθμισης του Breek.gr μέσα σε 12 μήνες, χωρίς κανένα επιπρόσθετο κόστος για τα μέλη μας, και χωρίς την «ελληνική σοφτγουερική πατέντα» ενός «ετήσιου κόστους συντήρησης και αναβάθμισης».

Η (πρώτη) αναβάθμιση του Δεκεμβρίου 2025 επικεντρώνεται για ακόμη μια φορά στις επισημάνσεις και αιτήσεις λειτουργιών (στα Ελληνικά: “feature requests”) τόσο των μελών μας, όσο και ενδιαφερόμενων μελών του Breek.gr, τα οποία τρέχουν το Breek.gr δοκιμαστικά και παρέχουν εξαιρετικό feedback στην ομάδα μας.

Οι βελτιώσεις της έκδοσης 2.6 (“The Work Update”) εστιάζονται στη διαχείριση κάθε εργασίας με μία ανασχεδιασμένη «καρτέλα» καταχώρισης και επεξεργασίας, με νέες λειτουργίες· και όχι μόνο.

Βελτιωμένη δημιουργία νέας μίσθωσης/παραχώρησης

Δημιουργία νέας εργασίας, όπου και αν βρίσκεσαι στο περιβάλλον εργασίας

Ως την προηγούμενη έκδοση, η δημιουργία νέας εργασίας απαιτούσε τη μετάβαση σε ξεχωριστή σελίδα. Πλέον μπορείς να δημιουργήσεις τέτοια καταχώριση με το νέο παράθυρο από το κουμπί «γρήγορης προσθήκης» στη άνω μπάρα της εφαρμογής, και μέσα από την καρτέλα ενός ακινήτου–αρκεί αυτό να έχει ενεργή συνδρομή Monitor –ή μιας μίσθωσης παραχώρησης.

Συσχετισμός εργασίας με μίσθωση ή παραχώρηση

Συσχετισμός με μίσθωση ή παραχώρηση

H νέα μάσκα δημιουργίας νέας εργασίας πλέον επιτρέπει στον διαχειριστή ακινήτων να δημιουργήσει εργασία συσχετισμένη όχι μόνο με ένα ακίνητο, αλλά και με μίσθωση/παραχώρηση αυτού, σε όποια κατάσταση και αν αυτή βρίσκεται. Αυτό σου επιτρέπει (ως διαχειριστής του σχετικού ακινήτου) να διαχειριστείς εργασίες που εκκρεμούν πριν την έναρξη της μίσθωσης, κατά τη διάρκειά της, ή ακόμη και εργασίες μετά το πέρας της. Αυτή η νέα λειτουργία επίσης δημιουργεί το υπόβαθρο για μία από τις πιο καίριες βελτιώσεις της επερχόμενης έκδοσης 3.0 του Breek.gr: με το νέο υποσύστημα “public ticketing” ο διαχειριστής θα μπορεί να δημιουργεί έναν δημόσιο υπερσύνδεσμο (“public link”), ή/και να δημιουργεί QR code, για τους ενοίκους. Αυτό θα επιτρέπει στους ενοίκους να στέλνουν αιτήματα στον διαχειριστή / να του προτείνουν νέες εργασίες, ακόμη και αν εκείνοι δεν είναι εγγεγραμμένα μέλη στο Breek.gr.

Νέοι τύποι εργασίας

Νέοι τύποι εργασίας

Επεκτείναμε τις επιλογές τύπου εργασίας· πλέον μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε:

  • Αίτημα: συνήθως, κάτι που άλλος (ένοικος ή ιδιοκτήτης) σου έχει προτείνει ή ζητήσει.
  • Διαμαρτυρία: ο τύπος εργασίας που σίγουρα θες να αποφύγεις να διαχειρίζεσαι!
  • Επείγον: κάτι που πρέπει να διαχειριστείς άμεσα. Η κατηγορία αυτή είχε παραμείνει στο backlog μας για αρκετό καιρό, αλλά είναι σημαντική για ορισμένα μέλη μας τα οποία διαχειρίζονται ακίνητα που γενικά απαιτούν περισσότερη φροντίδα. Π.χ., γενικοί κίνδυνοι για τους ενοίκους, και οτιδήποτε θα προκαλέσει μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα προβλήματα για το ακίνητο.
  • Επισκευή: σαν την κατηγορία «Επείγον», αλλά χωρίς κίνδυνο για τους ενοίκους, ή βραχυπρόθεσμης ζημίωσης της αξίας του ακινήτου.
  • Τεκμηρίωση: έγγραφα που πρέπει να ενημερώσεις, και γενικά οτιδήποτε θα καταλήξει ως έγγραφο συσχετισμένο με το ακίνητο.
  • Επιθεωρήσεις: αυτονόητο.
  • Εγκατάσταση: από καλώδια ως ψυγεία. Αν κάτι που δεν υπήρχε πρέπει κάποια στιγμή να γίνει μέρος του ακινήτου, αυτή είναι η σωστή κατηγορία για την εργασία που θα το πραγματοποιήσει.
  • Ανακαίνιση: μεγαλύτερες επεμβάσεις στο ακίνητο, με εν δυνάμει δικές τους ξεχωριστές εργασίες, ή/και υπο-εργασίες. Περισσότερα για αυτό, σε λίγο.
  • Διαβούλευση: τηλεφωνήματα, συναντήσεις, συμβουλές, και οτιδήποτε απαιτεί συνεννόηση και συντονισμό.
  • Άλλο: οτιδήποτε δεν ταιριάζει σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες.

Νέες ειδικεύσεις εργασίας

Νέες ειδικεύσεις εργασίας

Επεκτείναμε τις επιλογές σχετικά με την κύρια ειδίκευση που απαιτείται για την διεκπεραίωση της εργασίας. Από «Ανελκυστήρες και αναβατόρια» ως «Φροντίδα ζώων», μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε πάνω από 30+ διαφορετικές ειδικεύσεις. Γιατί τόσες πολλές; Θα μάθεις περισσότερα όταν θα ανακοινώσουμε την έκδοση 3.0!

Αυτόματος τίτλος εργασίας

Οταν «βρέχει» εργασίες και προσπαθείς να τις καταχωρίσεις όλες στα δεκάδες ακίνητα που διαχειρίζεσαι, το τελευταίο πράγμα με το οποίο θες να ασχοληθείς είναι να δώσεις ένα ξεχωριστό όνομα σε κάθε μία από αυτές. Χάρη στις νέες επιλογές τύπου εργασίας και της κύριας ειδίκευσης που απαιτείται, μπορείς να αφήσεις το Breek.gr να δημιουργήσει ένα όνομα για την εργασία με βάση αυτές τις πληροφορίες. Σε κάθε περίπτωση (εκτός αν η εργασία είναι «Στο Αρχείο») μπορείς να την μεταβάλλεις όταν βρεις χρόνο. Μικρή βελτίωση μεμονωμένα, αλλά μεγάλη όταν έχεις να καταχωρίσεις δεκάδες εργασίες, ειδικά όταν έχεις μόλις αρχίσει να διαχειρίζεσαι ένα ακίνητο όχι με χαρτάκια και εξελόφυλλα, αλλά με το Breek.gr!

Ορισμός προθεσμίας

Μπορείς πλέον να ορίσεις προθεσμία, η οποία χρησιμοποιείται από το Breek.gr για να ενημερώσει δυναμικά την κατάσταση της εργασίας ως «Προσεχώς» ή «Ληξιπρόθεσμη». Επίσης μπορείς να ορίσεις ακόμη και την χρονική στιγμή της προθεσμίας, όχι μόνο την ημερομηνία της. Σε προσεχή αναβάθμιση του υποσυστήματος ειδοποιήσεων, θα μπορείς έτσι να χρησιμοποιείς το Breek.gr και για υπενθυμίσεις μικροεργασιών ως διαχειριστής κατά τη διάρκεια μιας ημέρας.

Επιλογή κατάστασης

Μπορείς τώρα να προεπιλέξεις σε ποια στήλη της προβολής kanban θα βρίσκεται η εργασία από τη δημιουργία της.

Ορατότητα

Κάθε εργασία που δημιουργείς σχετικά με ένα ακίνητο μπορείς κατ’επιλογήν να την κάνεις ορατή για τους ιδιοκτήτες. Και για κάθε εργασία που σχετίζεται με μια μίσθωση ή παραχώρηση, μπορείς να επιτρέψεις κατ’επιλογήν να είναι ορατή για τους ιδιοκτήτες ή/και για τους ενοίκους.

Ανασχεδιασμένη σελίδα πληροφοριών εργασίας

Η καρτέλα κάθε εργασίας τώρα περιέχει τις εξής υπο-ενότητες:

Γενικά στοιχεία

Εδώ θα βρεις την κατάσταση της εργασίας την οποία προσδιορίζει το Breek.gr με βάση τις ημερομηνίες της καταχώρισης ή/και την θέση της κάρτας της εργασίας στην προβολή kanban, τον τύπο και την ειδίκευση, και την περιγραφή της. Πλέον μπορείς να μορφοποιήσεις κείμενο και με συντακτικό Markdown ώστε να συμπεριλάβεις hyperlinks (URLs), να κάνεις τα γράμματα bold ή italic, να δημιουργήσεις λίστες με αριθμούς ή bullet points, να ορίσεις μέρος του κειμένου ως επικεφαλίδα, ή ακόμη και να δημιουργήσεις πίνακα εντός της περιγραφής!

Υποστήριξη Markdown για μορφοποίηση περιγραφής Υποστήριξη Markdown για μορφοποιημένη περιγραφή

Ορατότητα

Ορισμός του αν η εργασια θα είναι ορατή και για τους ιδιοκτήτες ή/και για τους ενοίκους (αν είναι σχετική με μίσθωση / παραχώρηση).

Πρόοδος

Αποδοχή ή απόρριψη εργασίας Πρόοδος εργασίας

Πρέον το Breek.gr χρησιμοποιεί τις πληροφορίες της εργασίας και τις επιλογές σου σε αυτή την υπο-ενότητα για να προσδιορίσει την κατάσταση μιας εργασίας. Μπορείς να αποδεχθείς ή να απορρίψεις μια εργασία την οποία έχει προτείνει ένοικος ή ιδιοκτήτης, να ορίσεις και να επεξεργαστείς την προθεσμία της εργασίας, να ορίσεις την εργασία ως ολοκληρωμένη (και την ημερομηνία και χρονική στιγμή της ολοκλήρωσής της), και να την μεταφέρεις «Στο Αρχείο». Με την επερχόμενη αναβάθμιση 2.7, θα προστεθούν 2 νέες καταστάσεις, με βάση το κατά πόσο α) υπάρχει ανοιχτό υπόλοιπο στον ισολογισμό οικονομικών συναλλαγών της εργασίας (δηλαδή, εκκρεμείς εξοφλήσει) και β) (από την έκδοση 3.0) αν εκκρεμεί έλεγχος της εργασίας (έκδοση 3.0) από την επαφή που έχει οριστεί ως “reviewer”.

Υπο-εργασίες

Checklist εργασίας με υπο-εργασίες

Τέρμα τα κίτρινα χαρτάκια και οι σημειώσεις «στο πόδι». Πολλές εργασίες έχουν υπο-εργασίες ως “checklist”. Πλέον μπορείς να δημιουργήσεις μια τέτοια λίστα υπο-εργασιών για κάθε εργασία, ώστε να θυμάσαι τι εκκρεμεί ώστε η εργασία να διεκπεραιωθεί. Η κεφαλίδα της λίστας σου δείχνει το πλήθος των υπο-εργασιών που δεν έχουν οριστεί ως ολοκληρωμένες. Προσεχώς, και στην ενότητα «Επισκόπηση» (“Dashboard”), αλλά και στην κάθε κάρτα εργασίας στην προβολή kanban.

Έγγραφα και οικονομικές συναλλαγές

Αναδιωργανώσαμε την σελίδα ώστε αυτές οι δύο υπο-ενότητες να βρίσκονται σε δικό τους σελιδοδείκτη.

Άλλες βελτιώσεις

Όπως κάθε αναβάθμιση του Breek.gr, έτσι και η έκδοση 2.6 περιέχει διάφορες μικροβελτιώσεις «στα σημεία», δηλαδή «γυάλισμα» τόσο του περιβάλλοντος εργασίας όσο και της υποδομής μας η οποία «σερβίρει» πληροφορία στο web app. Στην έκδοση 2.6 βελτιώσαμε περαιτέρω την ταχύτητα μεταφόρτωσης πληροφοριών, ειδικά για τη λίστα οικονομικών συναλλαγών της υπο-ενότητας «Οικονομικά» (“Finances”). Επίσης βελτιώσαμε την εμφάνιση της εφαρμογής ακόμη και από mobile browser στο μικρότερο smartphone.

Επερχόμενες αναβαθμίσεις τους επόμενους 2 μήνες

  • Έκδοση 2.7: The Double-Entry Update: διπλογραφικό σύστημα καταγραφής οικονομικών συναλλαγών, ώστε να είναι εφικτή πλέον η χρέωση και πίστωση ανάμεσα σε διαφορετικές καταχωρίσεις.
  • Έκδοση 3.0: The Mystery Upgrade …μια αναβάθμιση που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν μεταξύ τους όχι μόνο διαχειριστές και ιδιοκτήτες ακινήτων.
  • Έκδοση 3.1: The Projects Update: δυνατότητα ομαδοποίησης εργασιών σε έργα (“projects”), για καλύτερη διαχείριση ανακαινίσεων και επεμβάσεων αντίστοιχου εύρους σε ακίνητα.

Τι δεν έχει αλλάξει, και τι δε θα αλλάξει

Με αυτές τις τρέχουσες και επερχόμενες βελτιώσεις/αναβαθμίσεις, και πολλές ακόμη τις οποίες υλοποιούμε στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης, οι ακρογωνιαίοι λίθοι του Breek.gr παραμένουν σταθεροί:

  1. Πλούσια λειτουργικότητα για τη διαχείριση ακινήτων στην Ελλάδα.
  2. «Καθαρό» και φιλικό περιβάλλον εργασίας, χρηστικό ακόμη και από το μικρότερο κινητό της αγοράς.
  3. Προσιτό και ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο.
  4. Συνεχής βελτίωση του λογισμικού με βάση τις λειτουργικές ανάγκες των μελών μας.

Έτσι είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ιδέες και προτάσεις για την υλοποίηση βελτιώσεων και νέων λειτουργιών, ώστε μαζί με τα μέλη μας να καθορίσουμε τη σημασία της επαγγελματικής διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό “profit center”.

Επόμενα βήματα

Αν είσαι ήδη μέλος του Breek.gr ενεργό συνδρομή Monitor (ακόμη και στη δοκιμαστική βαθμίδα Free 4/1 ), σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη προς την ομάδα μας και θα δεχθούμε με ευχαρίστηση τις επισημάνσεις και προτάσεις βελτίωσης που έχεις. Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας στη διεύθυνση hello@breek.gr , ή με τηλεφώνημα ή μήνυμα SMS, Viber ή Whatsapp στους αριθμούς που μπορείς να βρείς παρακάτω . Το feedback των μελών μας είναι αυτό που κάνει το Breek.gr να βελτιώνεται, να μεγαλώνει και να επεκτείνεται, ώστε να καλύψει όλο και περισσότερες καθημερινές λειτουργικές ανάγκες της διαχείρισης ακινήτων.

Αν δεν είσαι ήδη εγγεγραμένος στο Breek.gr, μην περιμένεις άλλο. Κάνε δωρεάν εγγραφή , επωφελήσου αυτόματα από τη δοκιμαστική συνδρομή Free 4/1 (χωρίς καμία υποχρέωση) και καταχώρισε έως και 5 ακίνητα με ευκολία, γνωρίζοντας ότι το Breek.gr είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σου για την απλοποίηση της διαχείρισης ακινήτων σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερα νέα από την ομάδα μας, προσεχώς. Ως τότε, ευχόμαστε καλές δουλειές ως διαχειριστής ή ιδιοκτήτης μέλος του Breek.gr!

Σχετικά άρθρα

Δοκίμασε το Breek.gr δωρεάν

Δωρεάν εγγραφή ➜

Με την εγγραφή σου στο Breek.gr, ο λογαριασμός χρήστη σου Free 4/1 προσφέρει για ένα χρόνο τη δυνατότητα δωρεάν καταχώρισης πέντε ακινήτων, ένα εκ των οποίων με την πλήρη λειτουργικότητα διαχείρισης της βαθμίδας Monitor. Κάνε ένα test drive του Breek.gr τώρα και δες πώς θα σου λύσει τα χέρια!