preloader
blog post

Βελτιωμένη διαχείριση μισθώσεων και εργασιών με το Breek.gr 2.5 - The Tasks and Tenants Update

author image

Φίλτατοι επαγγελματίες της διαχείρισης ακινήτων, καλησπέρα και καλό μήνα! Μετά από τρεις μήνες εντατικών συζητήσεων με μέλη του Breek.gr και αντίστοιχα εντατικές δραστηριότητες προγραμματισμού, μία ακόμη αναβάθμιση του Breek.gr είναι πλέον live και διαθέσιμη για όλους, και ειδικά για όσα μέλη διαχειρίζονται ακίνητα με τη συνδρομητική βαθμίδα Monitor . H έκδοση 2.5 (“The Tasks and Tenants Update”) προσφέρει βελτιωμένες λειτουργίες διαχείρισης μισθώσεων και εργασιών, και πολλές επιμέρους βελτιώσεις.

Αναβαθμισμένο υποσύστημα διαχείρισης μισθώσεων και παραχωρήσεων

Ως την προηγούμενη έκδοση, η δημιουργία νέας μίσθωσης/παραχώρησης απαιτούσε τη μετάβαση σε ξεχωριστή σελίδα. Πλέον μπορείς να δημιουργήσεις τέτοια καταχώριση με το νέο παράθυρο από το κουμπί «γρήγορης προσθήκης» στη άνω μπάρα της εφαρμογής, και μέσα από την καρτέλα ενός ακινήτου–αρκεί αυτό να έχει ενεργή συνδρομή Monitor .

Βελτιωμένη δημιουργία νέας μίσθωσης/παραχώρησης

Βελτιωμένη δημιουργία νέας μίσθωσης/παραχώρησης

Στη νέα φόρμα δημιουργίας μίσθωσης/παραχώρησης μπορείς πλέον να ορίσεις δικό σου τίτλο στην καταχώριση. Διαφορετικά, το σύστημα θα ορίσει μία αυτόματα με βάση τον μήνα της έναρξης και (εφόσον έχουν οριστεί) τα επώνυμα των ενοίκων. Οι δύο τύποι χρήσης παραμένουν «ιδιωτική» και «επαγγελματική». Σε πρώτη όψη μπορείς να ορίσεις αν επιτρέπεται υπεκμίσθωση ή/και ο πρόωρος τερματισμός της. Σύμφωνα με την πρώτη επιλογή πρόκειται στην επόμενη αναβάθμιση να ενεργοποιήσουμε τη δημιουργία υπεκμίσθωσης «πατώντας» πάνω στη διάρκεια της μίσθωσης, ώστε εταιρείες διαχείρισης ακινήτων που μισθώνουν ακίνητα και τα εκμισθώνουν ώστε να αποφέρουν οικονομικό αποτέλεσμα στον ιδιοκτήτη του ακινήτου, να μπορούν να βλέπουν οικονομικές καταστάσεις της μίσθωσης, της υπεκμίσθωσης, του ιδιοκτήτη / των ιδιοκτητών, και της ίδιας της εταιρείας τους. Σύμφωνα με την δεύτερη επιλογή ενεργοποιείται (ή όχι) η λειτουργία «πρόωρος τερματισμός» στην υποενότητα «Διαχείριση» της μίσθωσης.

Στην υποενότητα «Διάρκεια», το σύστημα πλέον διενεργεί πλέον βελτιωμένο έλεγχο στο κατά πόσο οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης (αν δεν πρόκεται για μίσθωση/παραχώρηση αορίστου χρόνου) προκαλούν διένεξη με υπάρχουσες καταχωρίσεις πάνω στο ακίνητο. Η προβολή της ανά-μήνα πληρότητας του ακινήτου είναι τώρα χρωματικά κωδικοποιημένη, και προσφέρει πιο κατανοητά την πληροφορία για τη χρονική διάρκεια της μίσθωσης/παραχώρησης την οποία πρόκειται να δημιουργήσεις.

Τα υπόλοιπα στοιχεία δημιουργίας παραμένουν ίδια (με μία διαφορά): εγγύηση, κωδικός αναφοράς, ενοίκιο / μέθοδος πληρωμής και ημέρα πληρωμής του ενοικίου (εφόσον δεν πρόκεται για παραχώρηση). Η διαφορά έγκειται στον ορισμό της ημέρας πληρωμής: μέχρι την έκδοση 2.4 μπορούσες να επιλέξεις ανάμεσα σε τρεις προθεσμίες: αρχή, μέση και τέλος του μήνα. Πλέον μπορείς να ορίσεις συγκεκριμένη ημέρα του μήνα (1 ως 28).

Ο κωδικός αναφοράς, ακόμη και αν δε δέχεσαι πληρωμές ενοικίου με κωδικό RF, παραμένει ένα πεδίο στο οποίο μπορείς να γράψεις οποιοδήποτε αναγνωριστικό αλφαριθμητικό θες· το πεδίο αυτό συγκαταλέγεται σε αυτά μέσα στα οποία ψάχνει η «ζωντανή αναζήτηση» στη βελτιωμένη λίστα καταχωρίσεων της ενότητας «Μισθώσεις».

Βελτιωμένη προβολή σε λίστα με βάση την κατάσταση

Βελτιωμένη προβολή μισθώσεων και παραχωρήσεων σε λίστα με βάση την κατάσταση στο Breek.gr

Στην νέα έκδοση έχουμε βελτιώσει ουσιαστικά την προβολή μισθώσεων/παραχωρήσεων στην ενότητα «Μισθώσεις», με σελιδοδείκτες ανά κατάσταση των καταχωρίσεων:

  • Όλες: εμφάνιση όλων των καταχωρίσεων (εκτός εκείνων που είναι Στο Αρχείο) με χρωματικά κωδικοποιημένες ετικέτες σύμφωνα με την κατάσταση της κάθε καταχώρισης και βελτιωμένη μπάρα προόδου.
  • Προσχέδιο: κάθε μίσθωση/παραχώρηση που καταχωρείς αρχίζει την ύπαρξή της ως προσχέδιο. Όσο είναι προσχέδιο μπορείς να μεταβάλλεις τις παραμέτρους της. Η πιο σημαντική βελτίωση: πλέον μπορείς να επεξεργαστείς και τη λίστα των ενοίκων, είτε αυτοί είναι απλές επαφές χωρίς μέλος του Breek.gr είτε είναι επαφές συνδεδεμένες με μέλος. Στην τελευταία περίπτωση, κάθε ένοικος θα λάβει ειδοποίηση και email για την προσθήκη του, ώστε να να αποδεχθεί ή να απορρίψει την πρόσκληση, και αν αποδεχθεί, να αποκτήσει πρόσβαση στη μίσθωση χωρίς δυνατότητα μεταβολών.
  • Ενεργή: η μίσθωση/παραχώρηση ενεργοποιείται με τη νέα λειτουργία επιβεβαίωσης στην νέα υποκαρτέλα «Διαχείριση». Το Breek.gr θα σε προειδοποιήσει σε περίπτωση που καίρια στοιχεία της καταχώρισης είναι ελλιπή, όπως λίστα ενοίκων, εκκρεμείς προσκλήσεις προς ενοίκους, και το πιο σημαντικό: μισθωτήριο συμβόλαιο και προσαρτήματα.
  • Προσεχώς: σε αυτόν τον σελιδοδείκτη μπορείς να βρεις όλες τις μισθώσεις/παραχωρήσεις οι οποίες είναι επιβεβαιωμένες αλλά δεν έχουν ακόμη αρχίσει.
  • Λήγει προσεχώς: εδώ θα βρεις τις καταχωρίσεις οι οποίες (αν δεν είναι μισθώσεις/παραχωρήσεις αορίστου χρόνου) λήγουν μέσα στις επόμενες χ ημέρες, όπου το χ ορίζεται σύμφωνα με τις επιλογές σου στη σελίδα «Ρυθμίσεις» για ειδοποιήσεις.
  • Έληξε πρόσφατα: εδώ εμφανίζονται καταχωρίσεις οι οποίες έληξαν τις τελευταίες 30 ημέρες. Μετά από 30 ημέρες από τη λήξη μιας μίσθωσης, η μίσθωση μεταβαίνει αυτόματα στην επόμενη κατάσταση: Έληξε.
  • Έληξε: προφανές· συγκεκριμένα, όλες οι καταχωρίσεις οι οποίες έληξαν 31 ως 90 ημέρες νωρίτερα, δηλαδή εκείνες που βρίσκονται ένα στάδιο πριν την αυτόματη αρχειοθέτησή τους από το Breek.gr.
  • Στο Αρχείο: μισθώσεις και παραχωρήσεις οι οποίες έχουν λήξει πάνω από 90 ημέρες νωρίτερα, μεταβαίνουν αυτόματα στο Αρχείο, ώστε να μην αποσπούν την προσοχή σου στην ενότητα «Μισθώσεις» .

Έλεγχος κατά την επιβεβαίωση μίσθωσης/παραχώρησης στο Breek.gr

Ακόμη και αν έχεις επιβεβαιώσει μια μίσθωση/παραχώρηση (και ακόμη και αν αυτή έχει ήδη αρχίσει), μπορείς να την ξεκλειδώσεις για να διενεργήσεις μεταβολές από την υποενότητα «Διαχείριση». Μετά το πέρας των μεταβολών μπορείς να την κλειδώσεις πάλι. Υπόψιν ότι ο υπεύθυνος Διαχειριστής του ακινήτου της καταχώρισης είναι ο μοναδικός χρήστης ο οποίος έχει πρόσβαση σε αυτή την υποενότητα.

Εμφάνιση συναλλαγών εντός της καταχώρισης

Ήδη από την έκδοση 2.3 μπορείς να βρεις όλα τα έγγραφα που σχετίζονται με τη μίσθωση/παραχώρηση στην αντίστοιχη υποενότητα «Έγγραφα» στην καρτέλα της. Πλέον μπορείς να κάνεις το ίδιο στην υποενότητα «Συναλλαγές». Συναλλαγές μπορούν να προστεθούν μόνο σε μια ενεργή μίσθωση. Μπορείς να ανεβάσεις έγγραφα σε οποιαδήποτε κατάσταση της καταχώρισης, εκτός από όταν αυτή είναι Στο Αρχείο.

Όπως ήδη η λίστα των εγγράφων, έτσι και η λίστα των συναλλαγών διαθέτει πλέον «ζωντανή αναζήτηση» (live search). Πληκτρολόγησε τουλάχιστον τρεις χαρακτήρες και το Breek.gr θα ψάξει επιτόπου εντός των στοιχείων των συναλλαγών (τίτλος, ποσό, κωδικός αναφοράς, τύπος). Επιπλέον βλέπεις και αθροιστικά σύνολα όλων των εξόδων/εσόδων και το λειτουργικό αποτέλεσμα, όπως και των εγγυήσεων/επιστροφών και του ισοζυγίου τους. Έτσι ανα πάσα στιγμή μπορείς να δεις την τρέχουσα οικονομική κατάσταση της μίσθωσης.

Αναδιοργανωμένη καρτέλα μίσθωσης/παραχώρησης

Αναδιοργανωμένη καρτέλα μίσθωσης/παραχώρησης στο Breek.gr

Στην αναδιοργανωμένη καρτέλα μπορείς πλέον να επεξεργαστείς το χρονοδιάγραμμα, τις παραμέτρους πληρωμής, και όλες τις άλλες πληροφορίες, αρκεί η μίσθωση να είναι ακόμη «Προσχέδιο» ή να την έχεις ξεκλειδώσει για μεταβολές ακόμη και μετά την επιβεβαίωση ή έναρξή της.

Νέα είναι η υποενότητα διαχείρισης ενοίκων, καθώς και το παράθυρο ανεύρεσης αυτών ανάμεσα στις επαφές σου για προσθήκη ή πρόσκληση στη μίσθωση. Το περιβάλλον του παραθύρου είναι εναρμονισμένο με την αντίστοιχη λειτουργία διαχείρισης ιδιοκτητών ενός ακινήτου. Ακόμη και αν δεν έχεις ακόμη προσθέσεις επαφές, μπορείς να δημιουργήσεις επιτόπου νέες επαφές χωρίς να χάσεις την προοδό σου.

Επέκταση κανόνων χρήσης του ακινήτου από τους ενοίκους στο Breek.gr

Στην ενημερωμένη υποενότητα «Κανόνες» μπορείς πλέον να ορίσεις περισσότερους κανόνες οι οποίοι διέπουν τη χρήση του ακινήτου από τους ενοίκους, όπως αν επιτρέπεται το κάπνισμα, η διενέργεια εγκαταστάσεων, κοσμητικές μεταβολές, επιχειρηματική δραστηριότητα στο χώρο του ακινήτου, και δομικές ή/και κοσμητικές αλλαγές. Επιπλέον προσθέσαμε νέα παράμετρο για τον μέγιστο όριο διανυκτερεύσεων φιλοξενούμενων.

Βελτιωμένη διαχείριση εργασιών με τη μέθοδο Kanban

Φαντάσου το εξής: δημιουργείς διάφορες εργασίες, σε διάφορα ακίνητα. Ένοικοι (ή ιδιοκτήτες) ανοίγουν “tickets” για εργασίες τις οποίες κρίνουν απαραίτητες ή ακόμη και επείγουσες. Πρέπει να ενημερώσεις ένα έγγραφο που λήγει προσεχώς. Πρέπει να θυμηθείς να δημιουργήσεις μια μίσθωση για ένα ακίνητο. Ή, πρέπει να ζητήσεις από έναν μελλοντικό ένοικο τα στοιχεία του ώστε να ενημερώσεις την καρτέλα επαφής του.

Όποιου είδους και να είναι η εργασία (παράπονο, συντήρηση, επισκευή, τεκμηρίωση, κ.ο.κ.), κάθε νέα εργασία αρχίζει τη ζωή της στο Breek.gr 2.5 στην κατάσταση «Εκκρεμεί».

Διαχείριση εργασιών με kanban στο Breek.gr

Από εκείνη τη στιγμή μπορείς να δεις τα στοιχεία της και να κρίνεις σε ποιά κατάσταση θα τη μεταφέρεις:

  • Ενεργή: την έχεις αποδεχθεί ή/και έχεις ήδη αρχίσει την διεκπεραίωσή της, δηλαδή είναι είτε σε εξέλιξη, είτε έχει διορία προσεχώς, είτε είναι ληξιπρόθεσμη (στην οποία περίπτωση θα εμφανιστεί με κόκκινο πλαίσιο).
  • Ολοκληρώθηκε: η εργασία έχει διεκπεραιωθεί και θα μεταφερθεί αυτόματα στο αρχείο 30 μέρες από την ημερομηνία ολοκλήρωσής της.
  • Απορρίφθηκε: αποφάσισες ότι η εργασία δεν απαιτεί κάποια ενέργεια εκ μέρους σου ως διαχειριστής. Και πάλι, θα αρχειοθετηθεί αυτόματα εν καιρώ.
  • Αρχείο: δε θες να περιμένεις μέχρι να αρχειοθετηθεί αυτόματα και την βάζεις μόνος σου στο Αρχείο, ώστε να μη σου αποσπά την προσοχή.

Στο Breek.gr 2.5 δε χρειάζεται να βουτήξεις μέσα στην καρτέλα της κάθε εργασίας για αυτή την υψηλού επιπέδου διαχείριση του φόρτου εργασίας σου. Υλοποιήσαμε την προβολή σύμφωνα με τη μέθοδο “Kanban”, η οποία είναι δημοφιλής από προγράμματα διαχείρισης εργασιών όπως το Trello και το Wekan, ώστε να μπορείς να κάνεις διαλογή των εργασιών σου, πριν ασχοληθείς με τις λεπτομέρειές τους. Η προβολή αυτή είναι αυτόματη όταν επιλέγεις τον σελιδοδείκτη «Όλα» στην ενότητα «Εργασίες» . Εδώ μπορείς να τραβήξεις κάρτες ανάμεσα στις στήλες οι οποίες αντιπροσωπεύουν «σταθμούς» κατάστασης της εργασίας ως την αρχειοθέτησή της. Θες να δεις περισσότερες στήλες; Μεγάλωσε το παράθυρό σου οριζόντια για να εμφανίσεις τη στήλη του Αρχείου.

Θες να δεις τις εργασίες μιας συγκεκριμένης κατάστασης; Επίλεξε τον αντίστοιχο σελιδοδείκτη για να εμφανίσεις την προβολη σε λίστα.

Διαχείριση εργασιών σε λίστα στο Breek.gr

Είσαι “on the go” και μέσα στο Breek.gr από τον browser του κινητού σου; Λόγο περιορισμένου χώρου στην οθόνη του κινητού, η λίστα kanban τότε δεν είναι διαθέσιμη, αλλά μπορείς να δεις όλες τις εργασίες σε λίστα· δοκίμασέ το!

Αυτές οι νέες λειτουργίες είναι πλέον ενσωματωμένες και μέσα στην καρτέλα του κάθε ακινήτου, όπου προφανώς βλέπεις και διαχειρίζεσαι μόνο τις εργασίες του συγκεκριμένου ακινήτου:

Διαχείριση εργασιών ακινήτου στο Breek.gr

Όλα αυτά είναι μόνο η αρχή μιας σειράς επερχόμενων βελτιώσεων της διαχείρισης εργασιών στο Breek.gr. Στην επερχόμενη έκδοση 2.6 θα επωφεληθείς από βελτιώσεις αντίστοιχες της σελίδας της μίσθωσης/παραχώρησης, όπως και από την ευέλικτη δημιουργία νεών εργασιών από το κουμπί «γρήγορης προσθήκης» στην άνω μπάρα.

Δυνατότητα δημιουργίας εταιρικού προφίλ εταιρείας παροχής υπηρεσιών

Έχεις λογαριασμό στο Breek.gr; Μπορείς πλέον να δημιουργήσεις το προφίλ της εταιρείας σου από το μενού της εικόνας του προφίλ σου:

Διαχείριση εταιρικού προφίλ στο Breek.gr

Στη σελίδα «Εταιρεία» μπορείς τώρα να καταχωρίσεις τις πληροφορίες της εταιρείας σου, όπως στοιχεία μητρώου…

Διαχείριση εταιρικών στοιχείων μητρώου στο Breek.gr

…όπως και στοιχεία επικοινωνίας:

Διαχείριση εταιρικών στοιχείων επικοινωνίας στο Breek.gr

Γιατί όμως να το κάνεις; 🤔 Περισσότερα στην ανάρτηση του blog μας σχετικά με την επόμενη αναβάθμιση του Breek.gr 🤫

Άλλες, επιμέρους βελτιώσεις

Στην νέα έκδοση 2.5 έχουμε υλοποιήσει και αρκετές μικρότερες βελτιώσεις:

  1. Δυνατότητα ορισμού τοποθεσίας ακινήτου με γεωγραφικές συντεταγμένες: στην σελίδα δημιουργίας νέας καταχώρισης ακινήτου μπορείς πλέον να εισάγεις γεωγραφικό μήκος και πλάτος, σε περίπτωση που το ακίνητο βρίσκεται σε περιοχή χωρίς πληροφορίες διεύθυνσης στο Google Maps.
  2. Εναρμόνιση πληροφοριών τοποθεσίας ακινήτου (δήμος, διαμέρισμα, κτλ.): αναπάντεχα, τους τελευταίους μήνες η ομάδα μας ανακάλυψε ότι το Google Maps (το οποίο χρησιμοποιούμε για ανεύρεση τοποθεσιών όταν «ρίχνεις την πινέζα στο χάρτη» και όταν ψάχνεις με βάση τη διεύθυνση), δεν επιστρέφει πάντα εξαιρετικής ποιότητας δεδομένα, ειδικά για απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Συνεπώς, από την έκδοση 2.5 συμπληρώνουμε πλέον τις πληροφορίες τοποθεσίας του Google Maps με χρήση δικής μας υποδομής, η οποία προσφέρει πιο ομοιόμορφες περιγραφές για ονόματα δήμων και διαμερισμάτων. Η νέα μας υποδομή πρόκειται επίσης να κάνει εφικτές νέες λειτουργίες ανεύρεσης σημείων και υπηρεσιών κοντά σε κάθε ακίνητο σε μία από τις επερχόμενες αναβαθμίσεις.
  3. Βελτιωμένη ταχύτητα πλοήγησης ανάμεσα σε καταχωρίσεις: τεχνικές βελτιώσεις κάνουν πλέον τη μεταφόρτωση πληροφοριών από τους server μας αισθητά πιο γρήγορη. Η διαφορά είναι προφανής σε οτιδήποτε σχετίζεται με λίστες καταχωρίσεων, και ειδικά όπου επιλέγεις επαφές.
  4. Βελτιωμένη προβολή από browser κινητού: όπως σε κάθε αναβάθμιση, έτσι και στην έκδοση 2.5 έχουμε βελτιώσει το πώς η εφαρμογή φαίνεται ακόμη και σε ένα κινητό με μικρή οθόνη, όπως το iPhone SE. Δοκίμασέ το όσο είσαι “out and about” και πες μας τη γνώμη σου!

Επερχόμενες βελτιώσεις με τις επόμενες αναβαθμίσεις

  • Διπλογραφικό σύστημα συναλλαγών: η έκδοση 2.5 περιέχει ήδη τα θεμέλια του επερχόμενου διπλογραφικού συστήματος καταγραφής συναλλαγών το οποίο ανακοινώσαμε τον Αύγουστο, χωρίς όμως την ενσωμάτωσή τους στο περιβάλλον εργασίας. Λόγω του ότι οι οικονομικές συναλλαγές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την καταγραφή πληρωμών μισθωμάτων, αποφασίσαμε να αναβάλλουμε την πλήρη υλοποίηση για μετά την έκδοση 2.5.
  • Διαχείριση ομάδων στο εταιρικό προφίλ: για τα μέλη μας που είναι εταιρείες διαχείρισης ακινήτων με πάνω από έναν διαχειριστή.
  • Ανάθεση εργασιών σε μέλη της εταιρείας και άλλες επαφές: αυτή τη στιγμή, κάθε εργασία που ο διαχειριστής δημιουργεί έχει τον ίδιο ως διεκπεραιωτή και επιθεωρητή. Προσεχώς, μετά την υλοποίηση της λειτουργίας των ομάδων και των μελών τους, θα μπορείς να αναθέσεις εργασίες σε επαφές και μέλη της εταιρείας σου.
  • Πλουσιότερες, περισσότερες, και γενικά καλύτερες ειδοποιήσεις: έγγραφα και μισθώσεις που λήγουν, εκκρεμείς πληρωμές και άλλα συμβάντα· προσεχώς καλύτερα και σε περιεχόμενο και σε μορφή. Γνωρίζουμε ότι το υποσύστημα ειδοποιήσεων απαιτεί βελτίωση.
  • Κεντρική διαχείριση περιεχομένων ακινήτου: κλιματιστικά, έπιπλα, εργαλεία και οτιδήποτε άλλο είναι μέρος του ακινήτου· όλα τα αντικείμενα θα «βγούν» στην αριστερή μπάρα πλοήγησης, όπως κάναμε και με την ενότητα «Έγγραφα» , ώστε να βρίσκεις π.χ. όλα τα κλιματιστικά συγκεκριμένης μάρκας, με εγγύηση που λήγει προσεχώς, σε όλα τα ακίνητα που διαχειρίζεσαι ή σου ανήκουν.
  • Δημόσιος διαμοιρασμός εγγράφων: θες να μοιραστείς ένα έγγραφο προσωρινά ή μόνιμα με κάποιον που δεν είναι μέλος του Breek.gr; Προσεχώς δε θα χρειάζεται να το κατεβάσεις και να το επισυνάψεις σε email. Θα μπορείς να δημιουργείς “share link” και να το στέλνεις από το κινητό σου μέσω εφαρμογών ή με αντιγραφή και επικόλληση σε email ή οπουδήποτε αλλού.
  • Φίλτρα, φίλτρα παντού: παρόμοια λειτουργικότητα όπως αυτή του φιλτραρίσματος των συναλλαγών στη σελίδα οικονομικής κατάστασης και εγγράφων, για όλο και περισσότερους τύπους καταχωρίσεων.

Τι δεν έχει αλλάξει, και τι δε θα αλλάξει

Με αυτές τις τρέχουσες και επερχόμενες βελτιώσεις/αναβαθμίσεις, και πολλές ακόμη τις οποίες υλοποιούμε στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης, οι ακρογωνιαίοι λίθοι του Breek.gr παραμένουν σταθεροί:

  1. Πλούσια λειτουργικότητα για τη διαχείριση ακινήτων στην Ελλάδα.
  2. «Καθαρό» και φιλικό περιβάλλον εργασίας, χρηστικό ακόμη και από το μικρότερο κινητό της αγοράς.
  3. Προσιτό και ευέλικτο συνδρομητικό μοντέλο.
  4. Συνεχής βελτίωση του λογισμικού με βάση τις λειτουργικές ανάγκες των μελών μας.

Έτσι είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ιδέες και προτάσεις για την υλοποίηση βελτιώσεων και νέων λειτουργιών, ώστε μαζί με τα μέλη μας να καθορίσουμε τη σημασία της επαγγελματικής διαχείρισης ακινήτων στην Ελλάδα και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η επαγγελματική δραστηριότητα μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό “profit center”.

Επόμενα βήματα

Αν είσαι ήδη μέλος του Breek.gr ενεργό συνδρομή Monitor (ακόμη και στη δοκιμαστική βαθμίδα Free 4/1 ), σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη προς την ομάδα μας και θα δεχθούμε με ευχαρίστηση τις επισημάνσεις και προτάσεις βελτίωσης που έχεις. Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας στη διεύθυνση hello@breek.gr , ή με τηλεφώνημα ή μύνημα SMS, Viber ή Whatsapp στους αριθμούς που μπορείς να βρείς παρακάτω . Το feedback των μελών μας είναι αυτό που κάνει το Breek.gr να βελτιώνεται, να μεγαλώνει και να επεκτείνεται, ώστε να καλύψει όλο και περισσότερες καθημερινές λειτουργικές ανάγκες της διαχείρισης ακινήτων.

Αν δεν είσαι ήδη εγγεγραμένος στο Breek.gr, μην περιμένεις άλλο. Κάνε δωρεάν εγγραφή , επωφελήσου αυτόματα από τη δοκιμαστική συνδρομή Free 4/1 (χωρίς καμία υποχρέωση) και καταχώρισε έως και 5 ακίνητα με ευκολία, γνωρίζοντας ότι το Breek.gr είναι ο αξιόπιστος συνεργάτης σου για την απλοποίηση της διαχείρισης ακινήτων σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερα νέα από την ομάδα μας, προσεχώς. Ως τότε, ευχόμαστε καλές δουλειές ως διαχειριστής ή ιδιοκτήτης μέλος του Breek.gr!

Σχετικά άρθρα

Δοκίμασε το Breek.gr δωρεάν

Δωρεάν εγγραφή ➜

Με την εγγραφή σου στο Breek.gr, ο λογαριασμός χρήστη σου Free 4/1 προσφέρει για ένα χρόνο τη δυνατότητα δωρεάν καταχώρισης πέντε ακινήτων, ένα εκ των οποίων με την πλήρη λειτουργικότητα διαχείρισης της βαθμίδας Monitor. Κάνε ένα test drive του Breek.gr τώρα και δες πώς θα σου λύσει τα χέρια!